blokart

"TSC llegó a nuestra empresa sin estridencias, se integró en el equipo como si de un trabajo permanente se tratará y organizó nuestros procesos con eficiencia y perfectamente integrados en la estructura de la organización."

Blokart

Tipus d'empresa i encàrrec

Empresa Multinacional que es dedica a ajudar a persones a tenir cura del seu pes mitjançant la millora dels seus hàbits d’alimentació i activitat física.

Fites aconseguides

Hem treballant en diferents ocasions per a WEIGHT WATCHERS:

5 mesos (2007) i Full Time

Creació del Departament de Marketing Relacional donant suport a la Direcció de Marketing i al Director General.

Per a la creació d’un nou departament en una estructura consolidada vem trobar el bon encaix amb els altres procesos ja establerts. Vem generar els nous procesos, funcions, tasques i indicadors de resultats del propi departament coordinats amb tota la organització.

D’altra banda era necessari trobar outsourcing per al front office, en un call center professional i rigurós, així com finalment seleccionar el nou Responsable de Marketing relacional, que en aquest cas un cop tot montat podia fer-se càrrec del departament de manera més senzilla.

4 mesos (2008) Part Time

Optimització i redefinició el procés de selecció de les monitores WeightWatchers.

Conjuntament amb la direcció general, vem optimitzar y estandaritzar el procés de captació i de selecció de les sol·licituds entrants mitjançant la definició del perfil HACE (Habilitats, Actituts,  Coneixements i Experiència) .

Vàrem proposar i implantar accions operatives per a la promoció d’aquestes posicions dins de l’empresa. Finalment vem formar als caps de zona per tal de facilitar-los un protocol clar d’actuació.

2 sessions de formació i 3 mesos (2009)

Reorientació de la presència a la xarxa de Weight Watchers

Formació de l’equip directiu en competències digitals, internet i els seus nous usos. Acompanyament al Community Manager per a garantir la presencia on-line de la marca Weight Watchers a les xarxes d’influència espanyola.

Durada: 3 anys (en diferents períodes)

Modalitat: Full Time - Part Time - Per Projectes

TSC_1Entendre_groc


Escoltem, observem i establim una conversa per comprendre les necessitats específiques de cada projecte i obtenir un 
diagnòstic global.

TSC_2Proposar_groc


Fixem
conjuntament els objectius i passos a seguir, amb els equips, els recursos i la selecció de proveïdors necessaris, per tal de que allò que cal fer es faci.

TSC_3Actuar_groc


Dirigim l’execució del pla d’acció 
amb el nostre client, transferint “knowhow” i habilitats a l’equip amb el que treballem.

Fem que les coses passin

  • BORSAN
  • UNOON
  • SECOMSA
  • Weight Watchers
  • MARRO CAFÉ
  • MANFATTA
  • EURECAMEDIA
  • EMT
  • EAE
  • E-LOGOS
  • DUPLICAT
  • CONSELL COMARCAL DEL BAIX CAMP
  • TINKLE
  • Generalitat de Catalunya. Dept. Educació
  • IT WORLD
  • KINEMOCIONS
  • KATLU GROUP
  • APARCAM, S.L.M.
  • APRODISCA
  • FRUITES MAS
  • SOYMIMARCA S.L.
  • Blokart Spain S.L.