blokart

Quan TSC va arribar a APRODISCA, després de diagnosticar com i de quina manera ens podia ajudar millor, va reestructurar el departament comercial lligant-lo amb el departament de producció i vinculant-hi les decisions estratègiques de marketing i venda. Mostrant a tot l’equip una nova manera de treballar, més endreçada i productiva que ens està portant un estalvi de costos tant econòmics com humans.

Blokart

Tipus d'empresa i encàrrec

APRODISCA. Associació Pro Persones amb Disminució Psíquica de la Conca de Barberà és una entitat social, sense ànim de lucre i declarada d’utilitat pública especialitzada en la prestació de serveis per a persones amb discapacitat, que va ser creada l’any 1983 i compta amb una llarga trajectòria en promoure i gestionar, recursos i programes en l’àmbit de la integració social i laboral. Dins de la seva estructura hi té integrat una iniciativa que és HORTUS APRODISCAe,  un projecte agroalimentari ecològic dedicat al cultiu, l’elaboració i la venda de productes i menjars ecològics en el que hi treballen persones amb discapacitat intel·lectual, malaltia mental i/o amb risc d’exclusió social.

HORTUS APRODISCAe volia reorganitzar el seu equip per a la millora de la comercialització de les seves mermelades.

Fites aconseguides

Després de 18 mesos de treball vem:
  • Reestructuració del departament comercial.
    • Vinculació de remuneracions a objectius
    • Definició de perfils i funcions
  • Creació de protocols de venda, generant roda de visites i endreçant els clients (ABC de clients)
  • Disseny i implantació d’un CRM de clients.
  • Selecció de nous perfils.
  • Connexió entre el departament de producció i el de marketing per a la millor coordinació de la producció i la venda.
  • Ajuda en la integració de la funció financera en la cadena de producció i venda.
  • Potenciació de línies de negoci que ja existien: servei de manipulat alimentari ecològic.
  • Obertura de nous canals de comunicació: www.aprodisca.org; www.hortusaprodiscae.com i els seus perfils a facebook , twitter, google +
  • Formació de l'equip en xarxes socials.
  • Promoure, premiar i consolidar el treball en xarxa.

Durada: 18 mesos (2013 – 2014)

Modalitat: Full-Time --> Part Time

TSC_1Entendre_groc


Escoltem, observem i establim una conversa per comprendre les necessitats específiques de cada projecte i obtenir un 
diagnòstic global.

TSC_2Proposar_groc


Fixem
conjuntament els objectius i passos a seguir, amb els equips, els recursos i la selecció de proveïdors necessaris, per tal de que allò que cal fer es faci.

TSC_3Actuar_groc


Dirigim l’execució del pla d’acció 
amb el nostre client, transferint “knowhow” i habilitats a l’equip amb el que treballem.

Fem que les coses passin

  • BORSAN
  • UNOON
  • SECOMSA
  • Weight Watchers
  • MARRO CAFÉ
  • MANFATTA
  • EURECAMEDIA
  • EMT
  • EAE
  • E-LOGOS
  • DUPLICAT
  • CONSELL COMARCAL DEL BAIX CAMP
  • TINKLE
  • Generalitat de Catalunya. Dept. Educació
  • IT WORLD
  • KINEMOCIONS
  • KATLU GROUP
  • APARCAM, S.L.M.
  • APRODISCA
  • FRUITES MAS
  • SOYMIMARCA S.L.
  • Blokart Spain S.L.